19.12.11

olaylar olaylar..

  • 'Salak bir insana salak olduğunu anlatamazsın, kabul ettiremezsin.' dedi, haklıydı; bu deli insanın deliliğini kabul etmemesi gibi. Birçok şeyin farkında olmama rağmen bazen bu takılmalarımdan nefret ediyorum. Ne var yani bırak insanları anlamayı çalışma, hareketlerini değerlendirme. 'İnsanların neler yapabileceğini biliyorsun o yüzden insanların bu hareketlerini düşünme.' dedi yine haklıydı adam. Eğer insanları düşünüyorsak, hareketlerini anlamlandırmaya çalışıyorsak diyeceğim o ki üzülüyoruz, o yüzden çoğu zaman insanları boşvermek, 'he diyip' geçmek gerekiyor. Bunu yapabiliyorsak işte o zaman ne ala!
  • Her zaman yeni filmler izlenmez, yeni müzikler dinlenmez gençler. Sevdicekle, dün gece -yine oldies but goldies kafasındaydık..Biz bu kafayı çok yaşarız lan pek keyifli.
  • Ortaokulda fotokopi başı '50bin' toplayan kız vardı yahu, ne oldu acaba ona? dedim, 'Kesin muhasebeci olmuştur.' dedi. /buraya.random.gülüşmeler.gelecek/
  • Uyku düzeni denilen şey benim odamdan geçmiyor. 'Düzene sokmalıyım' düşüncesi beynimde dönüp dolaştığı için bu gece hiç uyumayacağımdan bahsetmiş miydim? -yarın akşama kadar başarmalıyım bunu.
  • Bak şimdi, ister blog, ister tumblr ister ot ister bok, herhangi bir sitede otomatik çalışan mp3player'lara kafam girsin!!!  İlk saniye irkiliyorum, sonra elim ayağıma dolaşıyor; ses hangi sayfadan geliyor diye aramaya başlıyorum ki o arama süreci korku filmi gibi. Çoğu kez de yanlış sayfayı kapatıyorum! Diyeceğim o ki sitenizdeki mp3 player'larınızı otomatiğe almayınız, aldırmayınız. 
  • Yazıyı bitirdikten sonra Behzat Ç.'nin son 2 bölümünü izleyeyim bari.
  • 9gag postlarını facebook'ta Türkçeleştirip sayfa açanlar var. Bunları paylaşanlar var, var da var. Orjinallerini bilince o postları gördüğümüzde 'eeöööfff' diyip geçiyoruz, bilmem farkında mısınız? Facebook demişken bi' timeline'mız eksikti, o da olduu, tamaaağğğm.
  • Evde huzur çok önemli sayın okur, sahaya atılan yabancı cisimler dolayısıyla evdeki huzurumuz sarsıldı. Dönem sonunda takımla anlaşamayan B kişisi iki tarafın anlaşmasıyla,yollarını ayıracak. Umarım bu olay 2.dönem başında gerçekleşir, yoksa huzursuzluğum sinirliliğim olacak. Replik gibi oldu?! -kıskanç n. filminden. 
  • Bu hafta ders çalışmak istiyorum, istiyorum yanlış sözcük seçimi oldu, ders çalışmam 'gerek' desem daha yerinde olur. Yılbaşı kutlamalarından hemen ardından sınavlar bekler. Akademik takvimi hazırlayanları kınıyorum, bir sene de şaşırtın öğrencilerinizi. Bi' de vize programımız çok güzelmiş gibi almışlar aynı şekilde final programına uyarlamışlar.Sözün bittiği yerdeyiz,sayın okur.Rektörlüğe gidip, helyum gazı çekip konuşmak istiyorum.
  • Uyuyan sevdicek var şimdi, ne güzeldir, sıcacıktır, mis kokuludur, huzur, güven, aşk doludur. Özlerim de özlerim..
  • Havanın en temiz olduğu şu saatlerde gideyim de odamı havalandırayım..
  • Bu sırada Fuck the Pre-Menstruel Sendrom(PMS) diyorum. -dün geceki bazı saçma hallerimin sebebi..
  • öptüm,kıps.

3 yorum:

Missbone dedi ki...

Bütün gece + gündüz uykusuz kalınca benim kalbim sıkışıyor hep,sana olmazsa haber ver ama sorun bende o zaman kesin :(
Allam ölbilirim.:(

Mary Jane dedi ki...

kalp sıkışması değil de bugün böyle daralma durumu yaşadım o da derste olmamdan kaynaklı diye düşünüyorum, ama bu durumu çok sık yaşıyorsan eğer bi' doktora gitmeni tavsiye ederim, kalp bu..uykusuzluk bünyeden bünyeye farklılık gösteriyordur elbet, ben de bazen sinirlilik bazen de böyle sanki depresyona girmişcesine sessiz sakin oluyorum.

ADELINA ALEXANDER dedi ki...

I am happy to join your blog and follow you! Would you like to follow me back?
xoxo