24.12.11

!?

           'Pembe Mezarlık' nedir yahu!? Bana birileri bu kızın neyin kafasını yaşadığını, bu parçanın ne amaçla yazıldığını açıklayabilir mi?
           'Affet bu gece ölmek istedim, pembe bir mezarlık olmak istedim, karanlığı elimle bölmek istedim, seni çok özledim! Kızım sormazlar mı sana; 'Madem özlüyorsun neden ölmek istiyorsun?' 'Hadi ölmek istiyorsun, pembe mezarlık nedir!? Sana hiç 'Bu neyin kafası?' sormazlar mı? (bkz: biri de demiyor ki aga bu nedir? -cem yılmaz'a selam olsun)
          Dinleyince aptal olmamak elde değil. 'Pembe mezarlık rockssss' diye gezen kafalar varken zor zor bu işler. Biz bırakalım müziği. 
           İşin özü, yabancı gruplara benzemek adına sözler olsun, müzik olsun, klip olsun -aaah! bu konulara girmeyelim yoksa yazar da yazarım. Ha bir de Türk yönetmenler -bırakın bu Tim Burton ayaklarını, olmuyor gerçekten olmuyor.
           Youtube'dan alınan şu caps var, mesela bir göz atalım;


Adam haklı beyler :(
Random gülüşlerle öperim kıps.

3 yorum:

ruh dedi ki...

yorumu yazan adamın sözleri daha mı güzel olmuş sanki? bana öyle geldi.

Mary Jane dedi ki...

ahahah, evet bence de öyle. Telif hakkını almalı kısa sürede :)

Missbone dedi ki...

Şarkı da fena değil o kadar da haksızlık etmeyelim şimdi ya.:)
O Caps ile ilk karşılaştığımda gülme krizine girmiştimm.:)