11.9.12

tıklarsan 'when you know' çalar; sen de ayak parmaklarını oynatabilirsin.

  • Bugün günlerden bok
  • Bugün günlerden rerörerö..
  • Hiçbir şey yapmama isteği aldı başını gidiyor, ben de dahil kimse buna dur diyeğğmiyor. Dışarıda halletmem gereken işler var; istek yok. Arkadaşlarımla görüşmem gerek; istek yok. Bakkala git bari, dışarı çık; istek yok. Ha evde misin? Tamam, otur film, dizi izle; istek yok. Oyun indir,oyna; istek yok. Oturduğun  koltuğu değiştir; istek yok. Çişim gelse tuvalete gitme isteğim yok! Lan bu ne amk?  O yüzden bugün günlerden bok. Gidip bi' çay koyayım bari..
  • Yazmayalı yine uzunca bir zaman olmuş. Bi' ara anlatırım.
  • Neymiş eylül gelmiş, hüzün gelmiş, emotional tumblr fotoğrafları paylaşılır olmuş. N'aptı bu eylül size? Ananıza babanıza mı küfretti? Irzınıza mı geçti? Nedir bu Halil Sezai olma potansiyeli arkadaş?
  • 3.maddede bahsettiğim durumumun okulla ilgisi de olabilir; son seneye geldik artık, yeter! Son seneye geldik hala ev arkadaşı arıyoruz! Bir arkadaşımızı hiç hesapta yokken yurtdışı eğitiminde kaybettik, yeni birini arıyoruz. Bulsak da rahatlasak. Bi' yerde sıkıntı varsa oraya hiç mi hiç gidesim gelmiyor. Ha, 'geçen sene süper sonik başladı, nasıl sonlandı?' dersen, bokum gibi sonlandı. Bazı insanlar bazen yabancı cisimler sayesinde çok sikko olabiliyorlar.
  • Üşümekten yoruldum; ayaklarım, ellerim buz.
  • Dün akşam cnbc-e LOTR serisini yayınlamaya başladı, seviyorum böyle şeyleri; geçen haftalarda trt-1 de Star Wars serileri yayınlamıştı. Abimle gaza gelip o akşam ne yayınlanmışsa ardından gelen filmi açıp bilgisayardan izliyorduk. Neyin kafasını yaşıyorduk, hiç bilemedim. Neyse efendim söyleyeceğim şey; gandalf'ın piposuna o çiçeği nasıl yerleştirmişlerdi, bu yapılır mıydı? Kocaman bi'şey adamın elinde, aragorn için de geçerli, lan daha çok dikkat çekiyor işte, onu koymasanız daha az dikkat çekici olur, dedim dedim de dinleteğğmedim.
  • Bi' ara once upon a time izliyordum ben, sahi niye yarım bıraktım? Bi' ara bakayım yahu!
  • Bu yazı burada kalsın.
  • Şimdilik öpücüklerim.

Hiç yorum yok: