25.11.12

sınavlar vardı.

  • Bir sınav döneminde daha, sene başından bu yana yapılmayan işler yapıldı, ev temizliğine girişildi. Yetmedi. Tabii. Her gün yemekler yapıldı. NE DE OLSA sınavlarımız vardı, ders çalışamazdık, yapacak başka şeyler olmalıydı. YA NOĞLACAĞIDI!?
  • Bundan sonra düzenli olarak ders çalışacağıdfgkgflhjk. 
  • Hiçbir zaman az çalışmayın la, bi' sınava tam çalışmadan girdim, soruyu görünce konuyu hatırladım ama tam çalışmamanın getirdiği o arada kalmışlık, o cevap verememe var ya..Of götünden bişiy çıkıyo.
  • Zaman harcamamak için dürüm, lahmacun siparişi verenler; saatler sonra hala derse başlamamış olanlar, merhabağı!
  • Bir süre kahve görmek istemiyorum, dünyanın en iyisi gelse dahi.
  • 'Bak kesin biri yanlış' kafalarınızı seveyim yea. Şıklar alt alta geldiğinde, nasıl yusuflar geliyor, soruları nasıl tekrar inceliyorsunuz di mi Nemrud'un kızları?
  • Tamam yea, dünyanın en güzel kahvesi geldiğinde nasıl reddebilirim, hı!?
  • Klasik sınavlara çogüzel döşediğim doğrudur.
  • Her öğrencinin sınav dönemi var, cıvıtmayalım. Benimkilere kısaca son sene bıkkınlığı diyoruz.
  • Aşure yapmayan ya da yapıp da getirmeyen komşular olur mu yea!? Dağılın. Komşu'ymuş, merhaba'ymış, iyi günler'miş, iyi akşamlar'mış SİE.
  • Ben İstanbul'a gidiyorum, birkaç gün sonra, ne kadar mutlu, huzurlu olacağımızdan bahsetmeme gerek yok HERALDE!

Hiç yorum yok: