23.9.12

''yo! yo! yo! one-four-eight-three-to-the-three-to-the-six-to-the-nine, representing the abq*! what up, biyatch?? leave at tone."



    breaking bad
  • Dergilerden çıkan parfüm şeysilerini 'aaa nasılmış?' diyip oranıza buranıza sıkmayın;  mide bulantısı.
  • Yeni ev arkadaşı çok ilginç bi' şey.
  • Olm! Bu millet nerede lan!?
  • Git alışveriş yap, eve gel, yemeğe başla, tüp yanmasın; seni asansör ilan ediyorum.
  • Diğer ev arkadaşım, can dostum güzel insan artık gel.
  • Şimdi tüpte sıkıntı var ya; amk burger king ne gelmez siparişin var, açlıktan ölüyorum!
  • Vosvos güzel de abi, uğraş ister.
  • 'Bir tane ama iki servis olsun' kafasını özledim, ruhunhali'ne selam olsun.
  • Para da lazım tabii güzel şeyler için. Hiç 'ıyk öğk' demeyin. Bu dünya böyle azizim.
  • Bu aralar country müzik yapasım var; öyle böyle değil.
  • Sağlık da önemli tabii, siz olayı dramatikleştirmeden söyleyeyim.
  • Bu aralar garip sesler duyuyormuşsunuz da bıd bıd bıd bilmem ne. Gidin araştırın biraz güneşteki manyetik patlamaları, kutupları, kuzey ışıklarını araştırın, atmosfer olaylarını bilin abilerim, ablalarım, kardeşlerim.
  • Heh, siparişim geldi.
  • Fazla Breaking Bad izlemek konuşmama Jesse'yi sokuyor; şu tarih de 14 aralık olamadı gitti biiyatch, the hobbit diyorum yo!
  • İzlenesi filmler, okunası kitaplarım var; henüz başlayamadığım. (meraba tumblr kızı, bu sözü al şimdi git böyle bulutlu, gökyüzülü, yıldızlı, efektli, fotoğrafın üzerine yaz ve paylaş. %100 çalışıyor.)
  • the hobbit
  • Fuckin' ya şimdilik bu kadar bitches!





Hiç yorum yok: